Obavijest studentima korisnicima stipendije Općine Bednja
Obavještavamo studente, korisnike stipendije Općine Bednja, da je sukladno Odluci o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na dodjelu stipendija i Ugovoru o korištenju stipendije potrebno do 15. listopada 2024. godine dostaviti :
- potvrdu o upisu u narednu godinu studija
- potvrdu fakulteta o broju ostvarenih ECTS bodova
Potvrde je nužno dostaviti kako biste ostvarili pravo na isplatu novčane potpore u akademskoj 2024./2025. godini.
NAPOMENA:
Dostava potrebnih potvrda odnosi se na studente korisnike potpisanih Ugovora o korištenju stipendije Općine Bednja. Dostava službene dokumentacije je u skladu s potpisanim Ugovorima i Odlukom o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na dodjelu stipendija (predlažemo studentima da se podsjete na odredbe potpisanih Ugovora i čl. 19 Odluke o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na dodjelu stipendije (Službeni vjesnik Varaždinske županije br. 74/2018).
Studenti koji su završili školovanje, obavezni su dostaviti dokumentaciju o završetku studija.
Potvrde se dostavljaju u Jedinstveni upravni odjel Općine Bednja, Trg svete Marije 26, Bednja.